MUJAHID ISLAM

Sunday, December 11, 2011

‎::..AKU HANYALAH INSAN BIASA..::


AKU seorang JURUBINA yang HEBAT,,
Dapat memBINA MENARA PENCAKAR LANGIT...
Namun,,
AKU TETAP mengHARAPkan Rahmat ALLAH untuk memBINA KEDIAMANku di SYURGA...

AKU seorang JURUTERA yang PAKAR,,
Dapat menCIPTA KENDERAAN yang paling PANTAS di DUNIA..
Namun,,
AKU TETAP mengHARAPkan Qudrat ALLAH untuk MENITI TITIAN SIRATAL MUSTAQIM dengan SEPANTASnya …

AKU seorang PEMBACA AL-QURAN yang FASIH,,
Menjadi JUARA dalam setiap PERTANDINGAN...
Namun,,
AKU TETAP mengHARAPkan HIDAYAH ALLAH agar LIDAHku tidak KELU untuk mengUCAPkan DUA KALIMAH SYAHADAT ketika AJALku hampir TIBA…

AKU seorang PENULIS yang TERKENAL,,
Dapat mengHASILkan RIBUAN KARYA-KARYA yang terINDAH..
Namun,,
AKU TETAP mengHARAPkan dengan EHSAN Mu ya ALLAH agar TULISAN amalan KEBAIKANku mengATASI amalan KEBURUKANku…

AKU mempunyai KENALAN dan SAHABAT yang RAMAI sekali,,
Dapat MEMBIMBING dan MENUNJUKKAN AKU jalan yang BENAR...
Namun,,
AKU TETAP mengHARAPkan dengan IZINmu ya ALLAH,,SAHABATku yang diKURNIAkan SYURGAmu memBAWA AKU bersama-sama MEREKA…

Ya ALLAH Ya TUHANku,
TIDAK ADA Yang HEBAT pada DIRIKU,
Kerana AKU,, 
HANYALAH INSAN BIASA yang mengHARAPkan RAHMAT dan HIDAYAH DARIMU..-) (buat renungan bersama)

SUMBER:copy paste daripada kawan..hehe^^~

1 comment:

Jangan lupe tulis komen yeeerrr**